Rmeysa058 açlık tokluk kanı şekeri belli etmez canım doktorun 50,75,100 glukuz yanı şeker yüklemesi yaptırınca eğer 50de 120 üstü çıkarsa 100 ister gebelik şekeri çıkmış oluyor ama bebeğin suyunun fazla olmasıyla bebeğin pozisyon değişeceği konusuyla alakası yoktur benimki normal doğum pozisyonundaydı suyum fazla oldu yine aynıydı normal doğum yaptım hangi şehirde hangi hastaneye gidiyorsunuz