Benim kuzum iki aylık. Çoooook fazla emiyordu doğduğundan beri. Ben hiçbir zaman yeni emdi, karnı tok vs deyip emzirmemezlik etmedim. Ne kadar isterse o kadar verdim. Hem anneye olan ihtiyaçlarından hem de gerçekten çok çabuk acıkıyolarlar. İlk haftalar ben de herkese sordum yav bu çocuk bu kadar neresine emiyor çatlayacak bunda bir anormallik var diyordum sonradan koyuverdim kendimi bebeğime 🥰 o ne isterse ne kadar isterse öyle olsun dedim. Şimdi maşaallah tosuncuk gibi bir oğlum var 😌 anne sütü şifa. Hem ruha hem bedene. Hiç sorgulamadan bol bol emzirin 🥰