Semiha01 banyodan yarım saat önce zeytinyağınon içine azıcık karbonat koy. Bebeğinin başına sür. Yarım saat bekledikten sonra bebeğin sık tarağıyla bastırmadan çok yavaş yavaş tara çıkıyor zaten. Her banyodan sonra yumuşak tarağıyla tara bi daha olmaz inşallah. Oğlumun da çok olmuştu geçer diye yapmamıştım baktım sonra aldı başını gidiyor konaklar böyle yaptım bidaha olmadı şükür.