Powermoms 6 ayligiz ek gidaya adim attik Lakin görüyorum hep buharda pişirme aparati vs diye. Suda haşlasak olmuyormu
Dn123 Powermoms ben ilk tencereye biraz şu koyup üzerine süzgeç koyuyordum içine sebzeleri koyup kapağını kapatıyordum. Ama çok uzun sürede haskaniyor artık suda hasliyorum
Zekimurendebizigorecekmi Powermoms Tenceresine falan gerek yok bence ama alabiliyorsanız o açılıp kapananı alın derim hiç olmazsa tel bir süzgeciniz varda paslanmaz onu bir tencerenin içine koyun altına su doldurun sebzelere deymeyecek şekilde öyle de pişiyor yani :) ben mesela biberon steril etme cihazımın üst kısmına koyuyorum sebzeleri ve çokta güzel haşlıyor :)
Taze1mom Powermoms ben cezve ve çay süzgeci kullanıyorum zaten azıcık bir şey haşlıyoruz yeterli geliyor🙈☺️
Elffnrr Eesay canım bu bebek 8 ay olunca karışik yemekleerid nerde pisirecez illaki suda pişecek et suyuda girecek e bı aylık içinde buhara gerek yok diye düşünüyorum
Elffnrr Canım ya parası olan alıyor alsında ama hiç gerek yok zaten onuda püre yapicaksin. Ne hasliyorsan köy tencereye azda su köy yeterli pürene 😉
elifinannesi53 Elffnrr buharda pişirme aparatı 20 liralık bişey lütfen yanlış yönlendirmeyelim arkadaşı buharda pişirilen sebzelerın tüm vitamini kendi içinde kalıyor haşlanan sebzelerde ise ısıya direk temasla vitaminler ölüyor
sedaykn Elffnrr 21 aylık hala sebzelerini buharda pişirim ben ☺️ Düşünceniz biraz yanlış. Çünkü suda haşlanan sebzeler vitaminini büyük oranda kaybeder. En doğrusu buharda pişirmedir.
Butterfly Powermoms ben bi kaba su koyuyodum üzerinde çelik süzgeç işte pişirmem gerek olan sebzeyide süzgeçin üzerine koyuyodum tencerenin kapağınıda koyup pişiriyodum
ESMA111 Powermoms çlik süzgeç de olur varsa evinizde. Ben makinesinden aldım kiwi marka. Buharda haşlıyor, sonra rondasundan geçiriyordum. ama tabiki oğlum hiiçç sevmedi. 8 aylığız her yapışımd yemedi yani. O yüzden boşuna almayın😁
Bal-Kaymak Powermoms o aparatı aradım bulamadım yani daha doğrusu alışverişe çıkınca hep unuttum 😂 bende tencerenin üstüne tel süzgeç koyup üzerine de kapak kapatıp haşlıyorum . Gayette oluyor yani ☺️ zaten tadımlardan sonra pekte ihtiyacım olmadı çorba vs yapmak için suda pişiriyorum ☺️