13 günlük bebeğime doktor Pedia-D Mamsel marka D vitamini verdi. Mama verdikten sonra çok kusuyor. O kadar çok kusuyor ki midesi bomboş kalıyor. Ben bu kusmayı D vitaminine bağlıyorum. Sizin başınıza da böyle bir şey geldi mi? Vitamini mi değiştirmeliyim? Bebeğim neden sürekli kusuyor?