Hlal Arkadaşlar bugün asimiz yapıldı su çiçeği aşısı haric,yalnız sormayı unuttum hemşireye banyo yaptırmak da sknti var mı diye , sikinti olurmu banyo yaptırsam..
Balkupummm Hlal bizde ikigun once yaptirdik hemsire 1 gun banyo yaptirma demisti 2 gun yaptirmadim ben