Eltim. 6 senelik evli. Çoçugun olmaz hiç bir şekide. Dediler. Tüpleri yavaş çalıstıgın için. Tüp bebek. Tutmaz demişlerdi. Ama. Sonradan kendiliginden normal yolla hamile kaldı. Ama 5 bucuk aylık karnında öldü … Tüp bebekte tedavisi oldu 2sefer tutmadı. Şimdi. Karın agrısı şikayeti ile hastanwye gitti. Dış gebelik demişler yatırdılar. Böyle olup ne kadar zaman sonra hamile olan var mı. Bide dua edermisiniz. Kısa zamnda. Tekar hamile kalsın. Anne olmayı çok istiyor. Esim 5 kardes hepimizin var onun olmayınca çok üzülüyor. İnsallah. Tüm çoçuk isteyen herkes kısa zamanda anne olur inşallah 😇