Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin gaz sancısını var anlamadım iki gündür gündüzleri çok zor uyuyor hemen uyanıyor yarım saat uyuyup. Sürekli beşiği sallıyoruz uyurken beşik durunca uyanıyor zaten başka zamanda ama iki gündür çok zor uyuyor çabuk uyanıyor uyanıkkende sürekli ağlıyor tam iki aylık şuan bende BioGaia diye gaz ilacı aldım kullanan varmı acaba zararı olurmu ki ben bugün aldım üç damla verdim.???