Kirpapatyasi1 Mine115 3 aylıktı eğiliyodu biz doğrultunca ağlıyodu. Araştırdım ki oturmak istiyomuş. 3,5 aylık olunca destekli kucağımda ara ara az az oturttum. Şimdi 5 aylık olacak destekli oturuyo. Ama tek bırakmıyorum bazen yıkılıyo🤷🏼♀️😄
Kbrnr Mine115 4. Ayına girdi bebeyatmazla oturtuyorum ama fazla değil ara ara zaten kendiside sürekli kalkmak istiyor 🙂
Prensesminik42 Mine115 4aylık destek oturturmaya başladım. Suan 7 bucuk aylık kendi oturuyor ama. Bazen yıkılıyor
Dmtsnrr 3 aylıkken başladı oturmak istiyor şimdi 6 aylık oturuyor ama öyle fazla oturtmuyorum oturunca ayaklarına eğiliyor oynuyor napıcam bilmiyorum