Cimbomlu190553 canım birlikte bişeyler yapsanız sıkılmaya vakti olmaz. Benim oğlum 25 aylık. Dışarı çıkıyoruz, oyun hamuru oynuyoruz, bul-tak puzzle var onları çok seviyor yapıyoruz, puzzle yapıypruz, kinetik kumdan şekiller yapıyoruz. Legoyla kulelernyapıypruz, boyama yaparız. Etkinlik kitaplarımız var onlarla soru cevap yaparız kendi ister hiçbir zorlamam olmaz. Heleki bu dönemdeki bebekler sticker kitaplarına bayılır birlikte yapın. Ben çamaşır asarken bile birlikte asıyorum. Ütü yaparken oğlumun da ütü masası var ona da küçük şeyler veririm ütü yapar. Yemek yaparken de öyle oturtuyorum tezgaha onun da eline bişiler veriyorum. Mesela bugün kendi müzik açtı koltuğa çıkıp zıplamamızı, oynamamızı istedi çıktım oynadım o ladar mutlu oluyorki. Herşeyi birlimte yaparsanız emin ol sıkılmaya zamanı kalmaz ☘️