Sessizvari22 benim oğlumda var ilk emmesi sorun olmadığı için kalsın dediler sonra ek gıdada yediği için kalsin dediler sonra 3. Götürdüğüm kbb doktoru yok yok keselim dedi o gün sünnette olacaktı istemedim ama doktor iki kez travma olmasın çocuğa bugün aradan çıksın o da dedi tmm dedik kestiler 5 dk lık iş ama bir kaç ay sonra tekrar kaynamış eskidi gibi yine kesmek istedi ben izin vermedim o zmn 2 yaşından sonra getir konuşmasına bklm ona göre işlem yaparız dedi oğlum 28 aylık araya pandemi girince kaldı yaza doğru götürüp göstereceğim yine ama anne yüreği kıyamıyorum da yavruma