Ben bu kan damlasını kullanamiyorum yaa saglik ocagindaki hemsire dedi ki emzirdikten 1 saat sonra ver ve 1 saat daha emzirme dedi ama benim bebem en fazla 1 saat duruyo sonra yapisiyo yakama emmek icin 5ay 25 günlük sırf bu sebepten kullanamiyorum yokmu bizim gibi olan nasil yapıyorsunuz