Eesay Bayankus 5. Ayında yaptırmıştık. Minik bir cihazla tamamen karanlık bir ortamda bakıldı önce, daha sonra göz doktoru muayenesini yaptı.
sun88 Bende yaptırcam 1 yaş için. Pandemiden dolayı 6. Ayda gidememiştim. Devlette mi özelde mi yaptırdınız. Yaptıran annelerden bilgi alalım 😇
Eesay sun88 devlete şu dönemde gitmek istemediğim için ben özelde yaptırdım. Devlette de aynı şeyleri yapıyorlardır muhakkak🌸
Mommy0609 Bizim çocuk doktorumuz 2.ayda göz muayenesini yaptı karanlık odada hatta rapor yazdı sağlık ocağına vermiştim göz doktoruna götürecek miyiz dedim hatta yok ben bakıcam gerek yok dedi göz doktoruna götürmeli miyim yine de aklıma takıldı şimdi 🤔
Eesay Mommy0609 ben oğlumun doktorunu arayıp sormuştum göz muayenesi için sizden mi randevu alalım diye bize göz doktorunun görmesinin daha sağlıklı olduğunu söylediği için göz doktoruna gittik. Göz doktorunu arayıp bilgi alın aklınızda kalmasın belki yeterlidir doktorunuzun muayenesi de
Eesay Bayankus bize doktorumuz ilk 6 ay içinde mutlaka yaptırın demişti. Ne zaman olması gerektiğini siz de doktorunuza sorun tabi🌸🌸