Gizemekmekci canim bizimde 4 kere yakildi 3 kez farkli doktora goturdum en son goturdugum doktor eliyle iyice acip ortasini yakti. Diger doktorlar hep kenarlari yaptilar icini onun kadar acip bakmadilar. Sizinde o sekilde olabilir mi. Başka bir doktora da goturmenizi oneririm.