Denizinannesi52
Biz de o şekilde başladık.
5 aylıkken öğlen sebze çorbası, akşamüstü meyve, yatmaya yakın yoğurt
- Aysa kahvaltıya geçtik.
Alerjşl bir bebek olsa şimdiye kadar sinyal verirdi dedi. Bir huzursuzluğu olursa o gün verdiklerini gözden geçirirsin dedi. Bir de emzirirken yemediğim bir şey varsa, onlara dikkat etmemi söyledi. Alerjik bebekler sütten geçenlerle de alerji oluyor ya.. O sebeple
Sorun yaşamadık