Kiymet123 Sakın Linçlemeyin soru soruyorum vermek için değil merak ettiğim için soruyorum 6 aylık Veren var mı
annesinin_kizi Kiymet123 ben veriyorum canım sabah katılım yapıyorum yada pirinç unu irmikle mama yaptığım zaman içine katıyorum
Eylulum5 Ben daha henüz başlamadım ama cici bebe değil de Instagram’da tamamen organik ek gıda için paketler satılıyor sayfanın ismi peneleope gurme orada bebe bisküvisi var katkısız ve tadını beğenen çok olmuş isterseniz bi göz atın derim 🤗
Ozgeersin Ben 8. Aydan sonra hipp verdim oda eline zaten diş kaşıyordu yemiyordu. Daha sonra karışım olarak verdim kahvaltı yapmadığında. 1 buçuk yaşından sonra da Eti cici bebe aldım haftada 1-2 kere sütle pekmez yumurta ceviz falan karıştırıp veriyorum.
Deletedmom_26 Kiymet123 Çok tatlı diye etinin tercih etmiyorum hero nunkini kullanıyorum ebebekten alıyorum kutuyla bazen marketlere geliyo deneyin derim
Eylulum5 Dmtylz baya inceledim temiz güvenli bir yere benziyor sürekli ne yapıp yedirsem diye düşünmek istemiyorum açıkçası bazı şeyleri oradan almak daha iyi olur diye düşünüyorum bende mesela çorbaları pudingleri falan baya hoşuma gitti içerikleri
Mysunshines17 Kiymet123 Ben haftada 1 öğünde veiyorum meyve puresinin içinde ama onu da organik olanlarini kullanıyorum elma sulu keçiboynuzu özlü filan tercih ediyorum genelde
eceoznur Duygu-eylul evdekinin tarifini verir misiniz benim yaptığım kaya gibi oldu ve hemen hemen tüm sitelerdeki tarifler birbiriyle aynı sizinki nasıl
Nesizade Kiymet123 ben hünnap keçi sütlü bebe bisküvisi aldım onu veriyorum günde 2-3 tane anne sütüyle ıslatıp veriyorum
Duygu-eylul eceoznur 1 çay bardağı tam buğday unu 1 çay bardağı tam princ unu veya yulaf unu yemek kaşığı irmik 1 adet yumurta sarısı yarım çay bardağı peynir altı suyu veya yoğurt suyu 1 yemek kaşığı yoğurt 2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağı. Tüm malzemeler karıştırılır ve yoğurulur. Oklava yardımıyla açılır. Yaklaşık 1 parmak kalınlığında açıldıktan sonra bebek bisküvileri kesilir. Önceden ısıtılmış olan 170 derece fırında pişirilir. Kaç dakika pisirecegi konusunda fırınlar farklılık gösterebilir kontrol ederek anlayabilirsiniz. Soğuduktan sonra rondodan geçirip cam bir kavanozda ve buzdolabında muhafaza edilmeli. Bebeğinizin yumurta alerjisi varsa yumurta yerine muz konulabiliyor.. Ben bu tarifi Bu çocuk aç kitabından yapıyorum hazırlar gibi tatlı olmuyor şeker olmadığı için umarım işinize yarar afiyet olsun inşallah bebeğinize ☺️
Dadam Kiymet123 ben bu tarifi yapıyorum tadı güzel. Sert oluyo evet ama rondodan geçiriyorum un gibi, kahvaltılarına katıyorum. Bu tarife biraz da keçiboynuzu unu katabilirsiniz👌🏼 siyez unu yetine tam buğday unu kullanıyorum bi de.