Karaca hatır hüp aldım iade ettim tuşunda sıkıntı var diye Trendyoldan arzum okka sipariş ettim biraz önce geldi bir hevesle koydum kırmızı ışık yanıyor ve çalışmıyor artık iki alışverişde de sıkıntı olduğu için eşim artık makine de almam ne alırsan al makine alma diyor 🤦 Anlamadım ya benim başıma mı geliyor bu sadece 🥺 makine şansımi da kaybettim cam cezve alacağım artık son çare