Kızlar merhaba benim adetim hamileligimden önce duzenliydi. Şimdi kızım bir yaşına girecek 6 aylıkken spiral taktırdım sonra duzensizlesti adet olurken ilk gün oluyorum biraz sonra diğer günler kesiliyor resmen çok az oluyor sonra tekrar olmaya başlıyor bir kaç aydır böyle niye olur bu annem de kist olabilir dedi kafamı karıştırdı sizde hiç böyle oldumu olduysa doktora gittiniz mi gitmeme gerek varmi lütfen bilen varsa cevaplayabilir mi kizlar 😊