Kusannesi Kızlar selin ciğerci yeni marka çıkarmış beyaz sabun kokulu oda kokusuda var, onu düşündüm bide size sorsyım dedim evinizde kullandıgınz kokular var mı sprey yada çubuklu?? Şöyle eve giren off bu ne kokusu mis gibi desin😂
Spriing Kusannesi Her odamda + banyomda çubuk kokulardan var.Trendyol veya English Home’dan alıyorum, memnunum.☺️
Ask_kokulu_yavrum Kusannesi yumoşun pembe oda spreyi harikaa ötesi ama çocuktan dolayı kullanmıyorum artık
Balkizlarim Kusannesi şuan evim parfüm kokuyo yer silme suyuna 4 damla parfüm damlatiyorum bide avizenin lambasına parfüm püskürtup siliyorum 👌 sbah 8 de başladım evi temizledim hala aynı 😅😍
Swtlna E bebeğin kokusunu alıyordum en son hamileyken falan Ama, bebeklere zararıymış oda konuları 2 yıldır kullanmıyorum
Kusannesi elfozyil aa doğru hic o açıdan düşünmemiştim evet🙏🏻 Belki şu dönem biterse misafirlere artık☺️
Ef24 Banyoya A101deki Ritm çubuklu kokudan koyuyorum temizlikten sonra da ara hole febreze sıkıyorum o kadar bebeğim küçük çünkü 🤷🏻♀️
Woody Kusannesi Selin Ciğerci nin değil de adını hatırlamadıgım bir markanon beyaz sabun kokusunu kullanıyordum. Çubuklu olanlardan. Annem, kayınvalidem de alışmıştı. Arkadaşlarım bu evi neyle temizledin diyordu 😀😀 Bebeğe zararlı diye şu an bir şey kullanmıyorum