Znrkrgl benim oğlum da 15 gün sonra 1 yaşina girecek. Genelde sizinki gibi. Bozmak daha eğlenceli geliyor . Kaçmayı seviyor. Vurmak en sevdiği oyun. En sevdigim silikon kaşığım elinde pat pat heryere onunla vurur. Oynamaya başlariz , çok onemli birseyi yapmayi unutmuşta aklina gelmis gibi fırlar. Bence bu aylar için normal. Ilk kelimelerim diye kartlar var. Onlara bakmayı seviyor , tabi firlatmayı daha çok seviyor. Kitap okurum elimde olanı alır , başka bir tane okumaya başlarım onuda alır. Biz oyuncaklarinı ikiye böldük 1 hafta bir yarısinı çikariyoruz , onları toplayıp digerlerini veriyoruz. Biraz daha oynuyor o zaman. Aklima bunlar geldi