Cgdmltr93 Balbocegi ben evde cicibebe yapıyorum onun içine pirinç unu irmik falan koyuluyor o kadar abartmıyorum
Balbocegi Cgdmltr93 sürekli yemediği sürece sorun yok zaten. Büyük oğluma da sürekli rafine şekersiz kuru meyveli kek ve kurabiye yaptığım için cici bebeye ihtiyaç duymuyorum ben. Küçük oğlum da yiyor yaptıklarımdan
Aybo Bhr12- ben yulaf unu kullanıyorum, su ile muhallebi yapıp içine meyve rendeliyorum, pirinç ununuda öyle yapabilirsiniz, yalnız tam pirinç unu kullanmanızı tavsiye ederim, market işi olanlar çok fazla işlenmiş ve tam yarayışlı değil.