Birannebirfurki geçmiş olsun canım 1 aylıkken benim bebeğimde de oldu. Sadece ses kısıklığı var başka soğuk algınlığı belirtisi yok ise bol sıvı tükettirmeye çalış, anne sütü, mama hatta arada 1 çay kaşığı su boğazı kuru kalmasın. 2-3 gün arası toparlanır merak etmeyin.