Bizde de aşırı kusma vardı her beslenme sonrası 3-4 defa gtmedğimz doktor kalmadı kullanmadğmız ilaç en son bebelac gold thickener diye bi ürün var onunla tamamen kesildi 9 aylığız hala kullanıyrz mamaya veya anne sütüne bi kaşık koyuyorsunuz zaten kaşığı var içinde