BombastikTurta insanlar bir garip derken beni kastetmissiniz ama olsun onemli degil 😊😊 Benim kizimin da dogumgunu yaklasiyor ben parti malzemeleri satan bir dukkandan yelpaze duvar susu , balon standi ve balon aldim.Ayrica partiden diye bir site var ordan da puskullu masa susu bir de happy birthday flamasi alicam.Organizasyon yapmiyoruz virus sebebiyle.masada da sadece pasta duracak.fikir olsun diye yazdim