Merhabalar, 10 günlük bebeğim var uykuya dalarken çok zorlanıyor.
Emerken uyuya kalıyor ama bir kaç dakika içinde sıçrayarak uyanıyor ve 1.5-2 saat boyunca dalamıyor. Uykusu olduğu için de huzursuzlanıyor. Uyuduğunda ise 1 saat sonra ben uyandırmak durumunda kalıyorum emzirmek için.
Uykuya dalamamasının, sürekli inlemesinin ve sıçramasının sebebi ne olabilir? Rahat uyuması için ne yapabilirim?
Teşekkürler