Merhaba kızlar biri bana bir fikir versin nolur artık çok yoruldum 9 aylık oğlum var 2.5 aylıkken sorunlarımız başladı meme mama reddi ozaman götürdüm doktorlara gastroya çocuk doktorumuza falan tahlilleri yemiz çıktı şükür ek gıdaya geçer rahatlarım dedim ilk zamanlar güzel yedi ama şimdi yemek saatleri işkence ağlıyo yemiyor meme yok mama zaten almıyor iyice zayıfladı uyku deseniz yok gece saat başı kalkar emse içim yanmıcak gündüzde çok uyumaz geçmeyen öksürüğüde var şimdi alerji ilacı kullanıyoruz reflü ilaçları kullandık etki etmedi ya bana yemesi için bir akıl verin çok yoruldum tükendim artık 😞😞