Rmeysa058 pyrzege Leylaturkel bende almanyada yaşıyorum kargo çok pahalı alamadım malesef 😪 bebeğimde süt alerjisi var ek gıda çok zor oluyor şuan 5 aylık kilosu düşük o yüzden ek gıdaya başladık ama ben yedircek bişey bulamıyorum
Yqmrclbb Leylaturkel rica etsem banada atar mısın ek gıda ile ilgili araştırıyorum az kaldı başlayacaz kafam allak bullak :)
Aysenur42 Hiç açılmamış “Bebeğime Ne Pişirsem” kitabı satıyorum. 2 tane almıştım Kendi kızıma da kullanıyorum çok memnunum. Arkadaşıma hediye almıştım ancak o da almış elimde kaldı paketiyle duruyor. İnternetten bakın isterseniz tarifler çok güzel.