Kiymet123 Kızlar ya evde 3 Tane var arkadaşımın oğlu yiyordu bizde kaldı 1 aydırda öyle dolapta tarihi baya var 6 ay 15 günlüğüz tadımlarımız bitti de şimdi 1 tane versem ne olur ? Şimdi lincleyeceksiniz verme diye ama Çöpe atmak istemiyorum
Gunesimm1 Kiymet123 verebilirsin canım yanı ben vermedim kızım beğenemedi daha doğrusu ama herkes veriyor bayağı e bebeğe gittigimde bayağı alınıyor diye görüyorum
1yaramazannesi Kiymet123 bence verebilirsin canım benim bebeğimde 4 ay 27 günlük 4buçuk aylıkmolduktan sonra vermeye başladım 4+ yazandan
Elfzynpnl Kiymet123 ya canim nie linclenesin hor gören yazmasın veya kendisi vermesin bende veriyorum arada bir birseycik olmaz tarihi baya var diyorsan
_tospikannesi Kiymet123 vermek istedim bizimki sütlü seyleri sevmiyor yemedi ama meyve pürelerinden veriyorum kabız oldugunda falan bulamadıgım meyvenın püresini veriyorum verebilirsin canım
Kiymet123 Elfzynpnl Kendin yap falan diyorlar ya hani o yüzden hemen bir saldırıya geçiyorlar 2022 tarihi canım
Minikpandalarinannesi _tospikannesi yaa bişey dıyım mı benım kızım da pek sevmıyordu ama bu arı mama var bılıyormusun onun sütlü pirinç unu var onu cok begendı her akşam 1e 1 ölçü yapıp yedırıyorum ☺
meliike00 Kiymet123 olur neden olmasın vakumlu kapak zaten kimsenin cocuğu kimseyi ilgilendirmez herkes kendi işine baksın bende veriyorum sütlaçlısını pek sevmiyor ama muzlu yogurtluyu falan severek yiyor ki baska hic bir sey yemeyen bir cocuk
Kiymet123 meliike00 2022 tarihli canım Hani kendin yap diye bir sürü lafmış küçümseyici sözler söylüyorlar ama çöpe de atmak istemiyorum günah yaa bende evde var ilk kez vericek inşallah sever teşekkürler yorumun için ❤️
Elfzynpnl Kiymet123 biliyorum kuzum ne yazik ki topta tufekte olanlar var herkesin kendi fikri kendisine bazen vaktin olur evde yaparsın bazen alırsın bu zamanla ilgili birşey seviyorsa bebegin ver yesin benim kızında 6 ay 18 günlük 4.ayda başladık ek gıdaya veriyordum bende son zamanlarda çıkıp alamıyorum evde yapiyorum
Minikpandalarinannesi Kiymet123 ver canım tattır zaten fazla yemiyorlar ıkı gun yedırebılıyorsun ıllakı o gun bitirmen gerekmıyor ben zorda kaldıgım zaman alıp yedırıyorum 6 aydan beri şuan 9 aylıgız
Kiymet123 Minikpandalarinannesi Tamam canım teşekkürler ama yemicek gibi durmuyor biraz iştahlı 😂 versem hepsini yer versem mi ki hepsini acaba çok gelir mi
Minikpandalarinannesi Kiymet123 iki öğün yap kuzum ozman yarısını sabah kahvaltıdan sonra dığer yarısını ikindide ver yada akşam ver sana kalmış ☺
Esmasultan Hepsi çok fazla neticede şekerlş buyüzden iki öğüne bölüp bugün ve yarın öğlen için bu şekilde verin suda içirin
Damla93 Kiymet123 ver canım benimki gece yatmadan önce onu yiyip uyuyo çok seviyo bi tek sütlaç kullanıyorum kavanoz mamalardan