nurba Merhaba kızlar 5 aylık bir kızım var dogum sonrası 4 kılo fazlam var bir turlu vermedim bize uygun diyet yada herhangi bir kur biliyor musunuz emzirirken de ac kalamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
Gizemabc nurba Diyet yapmak aslinda ac kalmak degildir. Sunu yeyin bunu yemeyin demek cok saglikli degil. En iyisini isin uzmani bilir. Bir de tabii irade lazim. Siz zaten nelerin size kilo yaptigini ya da kilo vermenizi engellediini biliyorsunuzdur zaten