kızlar benim bebeğim 6.5 aylık. çok gazlı olduğu için hamakta yatmaya alışık bi bebek. gündüz uykusunda sıkıntı yok ama geceleri eğer sallanmazsa 10 dkda bir uyanıyordu. hele son 1 aydır sabah 7ye kadar sallıyodum, sonra annem ve eşim bakıyodu ben uyuyodum bu kadar kötüydü.
uzun zaman beşik sallama aparatı araştırdım, iade edebileceğimi sağlayan bir yer buldum ve dün aldım bu aparatı. en hafif sallamasını açık bırakarak uyuttum veeeeeee 4 saat kesintisiz uyudu, sütünü içti ve tekrar 4 saat kesintisiz uyudu. ben şoook 🙈
eğer bu dertten muzdarip biri varsa kessssinlikle tavsiye ederim çok rahat edersiniz.