Bende anksiyete ve panik atak hastasıyım canım 2 ay önce covid oldum ne hissettiğini çok iyi anlıyorum korkuya kapılıyo insan günler geçmek bilmiyo ama başa gelince yapcak bişey yok geçiyo hayırlısıyla merak etme sakinliğini korumaya çalış kötü haberler okuma virüsle ilgili bol bol sıvı al iyi beslenmeye çalış zencefil zerdeçal bal karışımı ye öksürüğe çok iyi geliyo bide keçiboynuzu pekmezi ye boğazını yumuşatır propolis ye balla karıştırıp dinlenebildiğin kadar dinlenmeye çalış bi kaç güne toparlarsın merak etme hiç