mada biz iletiyoruz bir zararını görmedik yorumlarını ben şuan sigara içiyorum bir zararı yok cümlesi ile eşdeğer görüyorum. Sonuçta 1950lerde sigaranın sağlığq yararlı olduğu savunuluyordu.
Tv izletmek çocuğunuz kesin gerizekalı olacak anlamına gelmez. Ancak son derece aşırı uyaran içeren bu teknoloji bizler için aslında çok yeni. İnsan beyni oluşumu doğum sonrasında devam ediyor ve genetik kodlamalarımızda bu derece yüksek uyaranlqr hiç olmadı. Bu yüzden Beyin bunu algılayamıyor.
Sürekli tv izleyen bebeklerde başta moron, dikkat eksikliği, hiperaktivite, disleksi görülebilmesinin yanında, yetişkinlik dönemlerinde hayal gücü kaybı, kendini ifade edememe, bütünsel yaklaşamama, güven eksikliği, konuşma bozuklukları, çözümsel yaklaşamama, empati konusunda sıkıntılar görülebiliyor. Yani aslında sinir sistemimizin kontrol ettiği hemen hemen her duygu durumunda.
Bu elbette ki aslaa izlemesin demek değildir qma mümkün olduğunca az maruz kalması geleceği için çok sağlıklı bir yatırım olacaktır