dondantee Ben yenidoğan pedinden almadım. Altına kalın bir bebek battaniyesi katlayıp koymuştum, daha rahat ediyordu o şekilde sanki, içine gömülmüyordu. Şimdi 3.5 aylık oldu, sadece ince bir battaniye seriyorum. Aslında anne karnında gibi hissetmesi için o şekli vermişler. Ama gerçekten kurtarıcımız oldu, uyuyunca içinde uzun süre uyuyabiliyor. Yatağına koysam o kadar durmuyor.