3 ay 20 günlük olduk. Siz bu günlerin nasıl geçtiğini ne siz sorun ne ben anlatayım desem yeridir. Benim kızım cok cok zor bir bebek. Cok kötü bir doğumum oldu 42 hafta 6 günlükken sezeryana alındım. Sezeyaryan için öğlen 1 de alındım gece 10 da girdim cok aclık cektim cok korktum ameliyata giderken cok korktum o kadar soğuktu ki ameliyathane morgta sandım kendimi. Ameliyata başlamadan önce tir tir titredim her yerim nasıl ağlıyorum ama sonra bir anda beni uyusturdurdular gözlerimi açtığımda odama götürüyorlardı beni. Acıdan öyle canım yanıyordu ki ağlamaktan gözümden yaş gelmiyordu artık. Öyle korkmuştum ki 5 gün boyunca bacaklarım hala titredi kızım memeyi cok seviyordu ama sütüm ne kadar emsede gelmedi 2 gün bebelac aldık mama, 2 3 gün içti ama sevmedi sonra içmemeye başladı aptamil aldık aptamil yaradı içti belli bir zaman geldi içmemeye basladı kilo alımı durdu. Bebeğim kolik bir bebek bu arada. Doktora gittik doktor infatrini önerdi özel mama onu aldık 3 4 gün içti sonra onuda içmedi. Sma yı denedik onuda aynı. Sonra 3 aylık olunca cevremdekiler arı mama prinç unu vs ver içer belki dediler eski topraklar biz hep öyle yaptık eskiden mama mı vardı dediler. Cahilim bilmiyorum belki sever içer dedim denedim. Yok cok huysuz oldu cok ağalamaya basladı hemen kestim. Sonra 3 ay 15 günlükken hero babaynin 4+ ay mamasını denedim öyle bir sevdi içti ki şok oldum ben ama gel gör ki kabız oldu kızım ilk defa bir mamayo iştahla içiyorken.. onuda kestim aptamil artık 4 gün önce, zorla içiyor suan onu :( geceleri uyumuyor karnını cimcikliyor sürekli kaç aydır kendini cok sıkıyor ağlıyor uyumuyor sürekli kucakta oynamak istiyor. Lütfen yargı dağıtmaya gelmeyin aaa şunu nasıl yaparsın bunu nasıl yaparsın diye çaresiz olmak cok kötü bir durum. Gazı içinse yapmadığım sey kalmadı kiraz cekirdeği kemerinden kantoron yağına kadar. Her kafadan bir ses cıkıyor anneler ben cok yoruldum ben tükendim artık :(