Yakamozz benimde öyleydi kuzum ineğin kuyruğu gibi sert birbirine girmiş tararken tomar tomar saç yıkanırken de aynısı.duş almak istemiyordum valla dökülenleri gördükçe.taraması da işkence cart cart tarardım sinirden açılmıyor diye 😅head shoulders mentollü şampuan kullanıyordum.bi ara anlamlara gittim baktım capitol diye mavi şişe bi şampuan bi kere yıkandım pamuk gibi etti kolaycacıkta tarandı bimde satılıyormuş koca şişe 10₺ gittim kaptım hemen kokusu çok güzel duştan sonra da eskisi kadar karışmıyor saçım hemen taranıyor bide yumuşacık yaptı.yoksa bende kestircektim nerdeyse.