Merhaba anneler hayırlı cumalar 🌸 1 aylık olduk ve kalça ultrasonu vardı.. kızımın kalça çıkıklığı oldugunu söylediler çift bez kullanacakmışız ve 21 gün sonra yine tekrar ultrason çekilecek.. hem bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz hemde dua istiyorum 🌸