Betull41 yataktan dustu bi saat once felan alni biraz morardi birde hemen dudaklarini kenarinda ucuk cikti etrafida kucuk kucuk noktalar oldu doktorumuz telefonunu acmadi bi akil verin ne ypicam internette uyutmayin yaziyor bisey olmusmudur elim ayagim titriyor
Mom14 Betull41 bence hemen doktora götürmelisin aksatmaya gelmez. Kusması falan oldumu gözlerse kayma ?
dygcm Betull41 gozlerde kayma kusma oldu mu? Emzirin benımde bebegım dusmustu alnı morarmıs ve sısmıstı doktora goturduk hemen emar zaten cekmıyolar cok bebeklere radyasyon oldugu ıcın cok buyuk bısey olmadıkca doktor bunları sordu boyle oldumu dıye olmadı dedım emzırmemı ıstedı eger emıyosa ve kusmuyosa sıkıntı yok demıstı
Hasev2707 Betull41 4 saat gözlemle dedi bizim doktor gözde kayma şiddetli arka arkaya kusma yoksa korkma demişti sende gözlemle canım geçmiş olsun korkma her anne yaşıyor bu düşme olayını malesef😔
minnniks Betull41 Ya Allah aşkına doktorun telefonu açmadı diye memlekette doktor mu kalmadı? Götürsene hemen
Betull41 Hasev2707 emmiyor benin oglum ya ama ilk basta kusacak gibi oldu simdi oynuyor iyi gibi ama korkuyirum iste
becamemom Anormal bir durum yoksa, yani kusma, gözlerde kayma, bir yere takılıp bakılı kalma vs gibi sıkıntı olmaz inşallh. Ama 72 saatlik gözlem lazımmış. 3 gün boyunca takip gerekiyor. Uçuk gibi bişey oldu demişsiniz düşmeyle ilgisi olduğuna emin misiniz. Bide kaç cm yükseklikten düştü
becamemom Betull41 benim kızım ilkinde ayaktayken arkaya düştü, bi kez de kv ilgilenirken yataktan düşürdü. İlkinde hastaneye gitmedim ama 3 gün boyunca yüreğim ağzımda gezdim çok pişman oldum gitmediğime. Bişey olmadı Allahima şükür ama hadi olsaydı. İkincide hemen hastaneye gittik yüz üstü düştüğü için sıkıntı olmaz dedi doktor. Öyle rahatlamıştım
Kesici Doktora götürmelisiniz bence, bizler bilemeyizki, benim başıma gelse nefes almadan doktora götürürüm şakaya gelmez, travma olabilir, Allah korusun pıhtı atabilir, birieyide olmayabilir. Ama olursa pişman olursunuz gitmediğinizd
Betull41 Kesici suan iyi canim ilk basta korktum ama suan yemeginide yedi oynuyir cok yuksek degildi yatak ama kendisi cok korktu