Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim var doğumdan beri sürekli tatlı yiyorum 9 ile 12 arası akşamları özellikle canım aşırı tatlı çekiyor geçen gün aile hekimliğinde kan tahlili verdim ve çok yüksek şekerim çıktı ayrıca kalsiyum eksikliğinde varmış bebeğim etkileyebilirmiş kemiklerini kalsiyum eksikliği benim hemen diyete başlamam lazım şekeri kestim iki gündür öğrendim çeker hiç kullanmıyorum tatlıdan o kadar soğudum ki artık hiç tatlı yiyeceğimi düşünmüyorum ama iyi bir beslenme program yapamıyorum kendime bana tavsiyesi olan var mı benimle aynı durumda olan ?