(4 ay 22 günlük)Gün içinde asla emzik tutmaz oğlum sadece uykuya dalacağı zaman alıyo ama her gece aynı şey emziği ağzından düşüyo yarım saatte bi uyanıyo tekrar veriyorum bi daha sabaha kadar bu döngü devam ediyor sadece 12-2 arası deliksiz uyuyo onun dışında hep yarım saatte bi hiç uyku falan kalmadı sallamadan uyumuyo gerçekten çok yıprandım çok sinirli oluyorum bu şekilde uyku eğitimi denedim çatlıycaktı ağlamaktan nasıl çıkıcam bu işin içinden bi yol gösterin 😭