Bebeğim 9 aylık olucak 1 haftaya, 6. Aydan aldık şimdiye kadar 5-6 sefer ancak oturmuştur, biraz oturur sonra sıkılır hemen, eline bişeyler veririm, biraz oynar, yiyecek olursa mıncıklar biraz yer sonra sıkılır inmek ister, doğru düzgün yemek yediremiyorum bu çocuğa aşırı hareketli, ya emekleyerek, ya ayakta, ya yürüteçte bi ora gidiyor bi bura gidiyor bi şekilde bişeyler yedirmeye çalışıyorum, kaşığı ağzını tutturmak bile büyük çaba istiyor))önlük taktırmaz asla eliyle çekip çıkarmaya çalışır bağırır, yani 1-2 kaşık yemek yicez evin her yerine yemek bulaştırıyoruz kıyafetlerimiz de aynı, sakin kalmaya çalışıyorum, ama her zamaj olmuyor insan sinirleniyor bir süre sonra, normal sandalyesinde oturup yemek yeyen bebekleri görünce çok özeniyorum benim bebeğim niye böyle değil😐 elbette çok şükür ediyorum rabbim bize sağlıklı evlat vermiş, ama bazen işte insan kendine söz geçiremiyor, biraz da zayıf bebek yedirmek, kilo aldırmak istiyorum ama olmuyor,bebekleri böyle olanlar varmı nasıl başa çıkıyorsunuz🙄