ahsenmomm merveeyy bence hiçbir işe yaramadı . Şöyle bir durum da var kızım çok az yiyordu 3 saatte 80 cc zorla içiriyordum . Daha çok içseydi daha mı işe yarardı bilemiyorum ama .
ahsenmomm merveeyy ayrıca similac high enerji verdi bebeğime belki bunun tadını beğenir diye ama yok o da aynı
FatmaKrbkl Canım benim bebeğim prematüre hastanede anne yanında kilo alamadığı için vermişti 15 gün falan kullandım 15 gün sonra kontrolde bıraktırmıştı doktor
merveeyy Mini_ka kullandiniz ay mi 1.5 kilo aslinda bizjmde 1.5 kilo açıgimiz var artk ek gidada yemiyo arkadaki dislerden sanirim onlar cikacakmis ilk disi 5 ay 25 gunlukken cikti mama icyo surekli ama onuda cok az icyo bnide cok isiriyo 😣
Mini_ka merveeyy 2 ay kullandım sadece 7 aylıkken götürmüştüm doktora 7 kiloydu. şimdide 1 buçuk yaşında fazla bi yemiyor kilosu kaç bilmiyorum
Asyah- merveeyy 8 aylık olcax gunde ıkı kutu ıcıyor canım yıne de hıc almıyordu kılo sımdı bıraz daha ıyı alıyor
merveeyy Mini_ka denekki bunyesi boyle canm ya birazda doktorlar insani evhamlandryo yani obez olmasindan iyi zayf olmasi cok zayf olmadi surecde
Asyah- merveeyy ediyoruz canım bazen gunde ıkıyi geçiyor bazen ıkıden az aynı zaman da formul mama da veriyorum