ebiciks Kızlar günaydın ben sabah ikisini peşpeşe veriyorum ama bir sakincasi var mıdır sizce siz nasıl veriyorsunuz
Mom9 ebiciks bize yenidoğan hemşiresi d vitaminini öğlen vermişti. Kan ilacını sabahtan aç karnına vermiştim
adastra ebiciks Umarım bir zararı yoktur çünkü ben de öyle veriyorum 🤐 birini sabah birini akşam versem sabahkini verdim mi vermedim mi asla hatırlamıyorum 😅 ikisini de uyumadan önce veriyorum
Gorkemkc adastra bana ikisini peş peşe verme dendi bende birini vitamini sabah veriyorum diğerini yatarken