ikizminikler Haklisiniz hiç sormayin o bütçe konusunu benimkiler neredeyse 7 aylık..İlk zamanlar haftada 1 küçük kutu icerlerd 350 gram,iyi günlerimiz diyorum şimdi 2 günde 800 gramlık kutuyu içiyorlar canları sağolsun diyoruz 🥰Bebekleriniz daha çok küçük doktorunuz ile görüşüp aslında gaz ve kabızlık için özel mama kullanabilirsiniz ne de olsa ikizler erken doğduğu için ne yazık ki kabızlık ve gaz sorunu oluyor hangi mamayı kullanırsak kullanalım aklınızda olsun bence