ilknur_acr94 3. ay ve 4. ay da ataklar var. Meme reddi oluyor bazı bebeklerde. 15 gün 2 saatlik uykuyla geziyordum. Siz en sakin ses tonunuzla evi odaları gezdirin, anlatın yavas yavas. Köşe içermeyen, arka duvarı bos alan olan los bir ortamda emzirmeyi deneyin, onu sıkmadan sık sık. Ac diye düsünmeyin, o ataklar sırasında vğcut gelişimi ile beyin gelişimi arasındaki farktan dolayı bocalıyorlar, gözleri de 2 boyutu görmek üzere köseler renkler dikkatini cekiyor, stresli bir dönem onlar için. Dusta, köpek pozisyonunda, emzirme kolyesi gibi birşeyle veya sutyene iliştireceğiniz siyah kırmızı bir
toka ile emzirme sürenizi uzatabilirsiniz. Sabırlı ve şefkatli olun, bol su için. Aksam es destegi isteyin muhakkak, ya da hijyenine inandıgınız bir komsunuzdan da destek istemekten cekinmeyin. Kanguru veya sling varsa bu dönem işe yarar. Gececek merak etmeyin.