Keskeuyusam evet doktor üçünü kullanmamı önerdi. Biz 2. Aya kadar biogaia ve sab simplex kullandık Bi faydasını görmedim ben doktor relactaz ekledi bide şimdi 2 ay 20 günlük olduk eskisine göre daha rahat gibi. Büyüdüğü için mi damladan mı bilemiyorum. Deneyin isterseniz, sadece biraz masraflı oluyor 🤷🏼♀️☺️