Mavismila Arkadaşlar dün doktorumuz bu mamayı verdi bize süt ve süt ürünleri alerjisi olduğu için fakat bebeğim en fazla 30 ml 40 ml içiyor 2 aylık oldu ne yapıcam ben yaaa midesini bulandırıyr mamadan