Merhabalar bebeğim 7 ay 5gunluk. Tadım dönemlerimiz bitti. Bazı şeyleri biraz sonraya bıraktım gaz ihtimalinden ötürü.(brokoli, karnabahar) sorum şu 7 aylık bir bebek bir gün içerisinde hangi sıklıkla beslenmeli?
Benimki sabah 7 de uyanıyor emzir alt degistir oyna derken 8-8.30 arası kahvaltı yaptırıyorum. (Kahvaltı tadimlarindayiz buarada) sonra 12.30 gibi öğlen yemeği yediriyorum (denedigim sebze karışımları ve yoğurt) akşam 4 gibi hafif bir yiyecek(herhangi bir meyvenin püresi) uyumadan 1 sa öncede bir adet bebe bisküvisi yarım muz. Gün böyle bitiyor. Onceligim anne sütü aralarda emziriyorum zaten. Sizce öğünler fazla mi ya da olması gereken nasıl tam olarak?