Eylldga anne sütüne devam tabi ki. Sütünüz varken mamaya gerek yok. Sık sık emzirin, bu 1 ay boyunca her emzirme sonrası elinizle sagım yapın cıktıgı kadarını da bebeğinize kasıkla( damlalık veya enjektör de olur) verin. Her ay aynı kiloyu almayabilirler. Bol su içip uyumaya calısın. Hemen mama takviyesi gelmesin doktorların da aklına ya. Yeterli beslenmeye ve pketli sekerli gıdalardan uzak durmaya calısın. Anne sütü arttırıcı seylerden uzak durun. Yeşil beslenin, kaliteli protein kaynaklarını alın. Günde 1 soda için. 4 lt su için ( her emzirme öncesi 1 bardak su) sabah kalkar kalkmaz su gece yatarken su. Çiğ (kavrulmamış) kuruyemişlerden de ara öğün yapın ( fındık cevi badem gibi) Ve sütüm var ve bebeğimi büyütüyor gelişimi iyi diye gün içinde telkinlerde bulunun. Bebeğiniz uyurken de onun kulagına anneni emiyorsun ve gelişimin iyi, seviliyorsun gibi güzel pozitif cümleler. Saglıkla büyütün.