Azsekerlikahve Kızlar sma dan humaya geçelim dedik ama bu mama nişasta sanki. Kaşığıyla almaya çalışıyorum tepeleme nişasta gibi geliyo. Humana kullananlar kilo alımı doyuruculuğu fln nasıl ben tekrar smaya döncem galiba. Pek içime sinmedi bu mama.
Gunesimm1 Azsekerlikahve bende sma dan similac a geçtim 1 aydır ama sma bi başkaydı ya değiştirsem kızım rahatsız olur mu diye korkuyorum yoksa direk değiştireceğim