ilahiyatci_Mom Ayazinannesi10 benim rahim duvarımda hala varmıs o yüzden sürdü cerazetta başladık atıyor hala
Ninniach Ayazinannesi10 çok normal bu soyledikleriniz.. korkmayın cilt anca toparlayacak. Yüksek bel çamaşır rahat ettirir dediğiniz gibi.